gāzes iekārta

kādi +/- gāzes iekārtas uzstādīšanai autombīlī?
Re: gāzes iekārta

- 10-15% jaudas zudums (pat uz 3.2 motora to izjūtu), reizēm tas ir ļoti nepatīkami;
- lieks pribambass (balons) bagāžniekā; ja to iebāž rezerves riepas vietā, tad nu ir 2 varianti 1) atteikties no rezerves riepas un cerēt, ka riepas nepārdursies 2) vadāt līdzi rezerves riepu, kas aizņems 40-50% bagāžnieka tilpuma (atkarīgs no auto);
- tauta runā, ka nodarot skādi motoram...;
- balonam neliela ietilpība (ap 40litriem - man sanāk nobraukt tik kādus 200-350km (atkarīgs no vietas - pilsēta vai taisnie gabali))
+ ap 40% ekonomija (atkarībā no cenu starpības);
+ apziņa, ka gāze ir ekoloģiskāka par benzīnu
Re: gāzes iekārta

ar jaunajām iekārtām nav jaudas zuduma, tikai uzstādīšanas izmaksas no Ls 600.
Re: gāzes iekārta

katrā ziņā, ja pērc lietotu auto un taisies daudz braukt, tad benzīnnieks + gāze ir daudz saprātīgāka izvēle par nojātu dīzeli.
Re: gāzes iekārta

kā man viens ekonomists klāsīja, tad uzstādot modernu gāzes iekārtu autiņā ar kādu 2 l. motoru, ekonomija sāksies pēc nobrauktiem 20000 km. nerēķinot sākumā minētos trūkumus.
Re: gāzes iekārta

galvenais pluss ir tas ka gāze maksā 30 santiimus bet benziins jau 66 santiimus miinusi? Manaa skatiijumaa viens samazinaas bagāžnieks , ja liek rezerves riteņa vietā maz var nobraukt, bet nu teikt ka rezerves ritenis aizņem 40-50% bagāžnieka nu tas ir pilniigs sviest tad jautajums kas par rezerves riteni vai kas tas par bagāžnieku.
Probleemas nu probleemas taapat kaa ar jebkuru jaunu iekaartu, nav iekaartas nav probleemu nav mašīnas arī nav problēmu.
Re: gāzes iekārta

nahren tev gaazes iekaarta???
Re: gāzes iekārta

- 10-15% jaudas zudums (pat uz 3.2 motora to izjūtu), reizēm tas ir ļoti nepatīkami;
## Tātad NEPAREIZI saregulēta iekārta. Jaudas zudums teorētiski ir samērāms, taču tam NAV jābūt pamanāmam bez speciālu mērinstrumentu pieklietošanas. Ja jūt starpību, tev tā ir vismaz 100% liela.

- lieks pribambass (balons) bagāžniekā;
## Piekrītu, kas ir tas ir.

- tauta runā, ka nodarot skādi motoram...;
## Tauta tā runā jo tā runā taksisti. Bet taksisti tā runā tāpēc ka vairs nevar zagt enzīnu - gāzi ta nenozagsi. Patiesībā ir gana skaits pētījumu, kas demonstrē, ka gāzes darbinātiem dzinējiem darbmūžs palielinās par 2 līdz 3 REIZĒM!!! Izņēmums ir situācijas, ja gāze nav pietiekami attīrīta no sēra, jo izplūdē sērskābe tā ir ātrā korozija. Šobrīd Latvijā Valsts Standarts ir noteicis gana zemu augstāko sēra saturu un problēmas ar to nav dzirdētas pat lētajām firmām.

- balonam neliela ietilpība (ap 40litriem
## Debils balons. Man stāv vienai mašīnai 130 litri, otrai 95 litri. Neskopojies un būs cik vien liels gribi. Nav aizliegts likt kaut divus vai trīs, ja plānots doties ļoti garos izbraukumos. Turklāt, nekad nevari nokļūt "sausā" jo benzīna režīms jau saglabājas.

+ ap 40% ekonomija (atkarībā no cenu starpības);
## Piekrītu

+ apziņa, ka gāze ir ekoloģiskāka par benzīnu
## Attiecībā uz NOx apmēram tas pats, uz CO -10 reizes, uz CO2 -2 reizes, uz kancerogēnajiem savienojumoiem -10 000 reizes, uz viders piesārņojumu ieguves un apstrādes procesos apmēram -100 reizes.
Re: gāzes iekārta

Obsis kas Tev par autiņiem motoru tilpumi patēriņi un kādas iekārtas Itāļu, ASV vai cita?
Gribu uzlikt SAABam.
paldies
Re: gāzes iekārta

Gāzes iekārtu uzstādīšanas tehniskie noteikumi automašīnām
 Atbildēt uz šo ziņojumu
 Tavs vārds:
 Tavs e-pasts:
 Temats:
  
 
DELFI darbs
Marketing executive for Latvia
Company

Vakance Tev!
Vadītāju vakances 
KVALITĀTES VADĪTĀJS/-A
EFN Nord
Konkurss beidzas 2014-07-28

Darbinieku meklēšana 
TŪKSTOŠIEM vakanču 
DELFI ceļojumi
Kontakti | Atsauksmes | Par Delfi | Komentāri portālā | Lietošanas noteikumi | Reklāma@DELFI | RSS | mDELFI | Delfi.ee | Delfi.lt | Delfi.ua
Copyright © AS DELFI. All rights reserved.